Ключ до написання хорошого тендера від Міністерства охорони і правопорядку – бути конкретним і намагатись детально описати, наскільки можливості компанії відповідають точним вимогам клієнта.

Не потрібно бути зарозумілим, щоб показати свою фірму в кращому вигляді. Ніколи не варто починати тендер, кажучи, наскільки компанія хороша та гарна. Замість цього краще показати, що її довірене лице прислухалося до потреб клієнта і знайшло для нього правильне рішення. Найкращий спосіб зробити це – визначити і сконцентруватися на «темах перемоги» – проблеми, які найбільше хвилюють клієнта. Але запрошення до участі в тендері зазвичай дають уявлення про те, що собою являють вимоги клієнта, і часто прямо заявляють про них ( «учасники тендера повинні мати …»). Це значно спрощує подачу заявки та збір документів.

Щоб перемогти, варто намагатись домогтись наступного:

  • Виконання роботи в стислі терміни;
  • Залучення якісних субпідрядників;
  • Мати навички управління проектами;
  • Гарантія дотримання графіка;
  • Здоров’я і безпека товарів чи надання послуги.

В якійсь мірі більшість тендерів повинні охоплювати всі ці питання, в тому числі. Але варто переконатися, що ви приділяється більше уваги тому, в чому особливо зацікавлений клієнт. А потім вже потрібно показати, як фірма може задовольнити його потреби.

Один із способів зробити це з більш складними тендерами – скласти матрицю відповідності, щоб переконатися, що є рішення для всього, що вимагає тендер.

Це може дати перевагу, якщо додати її в сам тендерний документ. Детальніше дізнатися про тендери даної галузі можна на сайті https://tender.uub.com.ua/ru/pro-prozorro/rezultat-tenderu-v-prozorro.

Деякі представники охоронної та оборонної галузі стверджують, що тендери зазвичай виграють тільки за ціною. Ніхто не може сперечатися, наскільки важлива ціна, а іноді вона може бути головним чинником (що, звичайно, робить її виграшною темою). Але ніколи не варто ігнорувати той факт, що той, хто відповідає за тендерний процес, також дуже зацікавлений у фірмі і в тому, що вона може запропонувати особливого на відміну від своїх конкурентів. Варто зосередитися на цьому, щоб цілком знизити чутливість клієнта до ціни.

Цікаві новини